Vackerstore.se

Jag tror inte att jag kommer träffa någon idag. Har en del läxor som ska vara klara imorgon, och jag har inte ens börjat. Sedan ska jag försöka boka en tid hos mammas kompis Camilla. Älskar hennes salong. Vacker heter den och ni hittar den på Frölunda torg.
Behöver klippa mig så snart som möjligt. Ni har ju sett mina slitna toppar ;)
Vad det blir för frisyr vet jag inte än. Men jag trivs bäst i kort hår. Eller axellångt brukar i alla fall funka. Dessutom är det skönare att vara lite korthårig när det är så varmt. Och så vill man ju få lite sol i nacken så att man inte är alldeles blek där. Det är något som jag vet att många glömmer, haha :p

StandardBasic


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0