Tennis

Vi hade någon sport dag idag. Alla på skolan hade fått välja någon sport som de typ tyckte om. Och sedan skulle skolan se till man man fick göra det man ville. Jag valde att ha klättring. Och först fick jag det. Men sedan ändrade dom så att jag fick spela tennis istället. Sjukt irriterande. Och det var bara jag från min klass som fick det.
Min mentor sa i alla fall att vi skulle samlas 8:15 utanför byggnaden där vi skulle spela tennis. Och jag kom dit precis i tid. Men eftersom att det var helt öde så gick jag och letade reda på personalen som sa att vi skulle vara där kl 9. Så jag fick vänta jätte länge tills alla andra kom. När vi väl började så var det inte alls kul. Vi spelade i någon mörk sal där det ekade jätte mycket. Men vi slutade efter en timme, vilket var väldigt skönt. När jag kom hem så la jag mig pladask på altanen och började sola.

Tog kort med mobilen



Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0