Stressig morgon

Vaknade någon gång vid 4 tiden av mig själv. Och då trodde jag att det snart var dags att gå upp, så jag började hålla på med mobilen i någon timme. Kollade på en massa kläder, lyssnade på musik och smsade med några som också var vakna. Men sedan insåg jag hur tidigt det var och att jag inte behövde gå upp förrän om 2 timmar. Så jag somnade om igen. Och när alarmet ringde vid 7 tiden så var jag hur trött som helst.

Skulle ta bussen till skolan idag, men såklart så missade jag den så jag tänkte vänta på nästa. Men då insåg jag hur varmt det var och att jag hade valt alldeles för varma kläder. Så jag gick hem för att byta om även om jag skulle bli minst en halvtimme sen.
Och precis när jag skulle gå för att ta nästa buss så mötte jag pappsen. Så han körde mig. Tur i oturen kan man säga :)





Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0