Skräckis

Jag har verkligen lust att se på någon skräckfilm nu. Men det kan ju bli lite väl läskigt när man kollar på det alldeles ensam. Så jag får nog vänta tills på fredag då jag kanske ska vara med Alex, eller på lördag då jag kanske ska träffa Gustaf. Har ni tips på någon bra skräckfilm man kan ladda ner? Funderar på The Hills have eyes eller Wrong Turn. Kommer ihåg att jag såg Wrong turn för några år sedan, kanske när jag var 10. Och då tyckte jag att den var så läskig att jag grät och kallsvettades. Tror dock inte att den kommer vara lika läskig nu :p




Kommentarer
Postat av: Aisha

The house of wax ! Paris Hilton medverkar i den 

2012-05-09 @ 20:45:33

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0