Samma som igår

Ledsen för att jag uppdaterat så dåligt idag också. Har haft fullt upp helt enkelt. Men jag lovar att bättra mig från och med imorgon. Men jag slutar sent på tisdagar, så det kommer upp en massa inlägg på kvällen. Håll ut sötisar :)

Idag ringde Alex igen. Så jag var med honom. Sedan ringde vi upp Bullen och Melissa som också var med oss i några timmar.
Vi var ute nästan hela tiden. Förutom när det började åska och blixtra. Då tog vi skydd hemma hos mig tills ovädret hade gått över. Och så träffade jag Deniz, John och några andra. Så jag bytte några ord med dom.
Sedan var jag nere vid pizzerian och snackade med en som jobbar där ett tag.




Kommentarer
Postat av: Johan

är det kul att knulla med äldre killar? <3

2012-05-22 @ 16:16:25

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0