Osmosis Jones

Godmorgon!
Är det någon mer som är vaken såhär tidigt på en helg ;) Jag vaknade strax efter 6 och kunde inte somna om. Var hur pigg som helst. Så det är ju skönt att ha hela dagen framför sig. Men samtidigt känns det som om jag ligger steget före. Dagen har ju knappt börjat. Nu på morgonen finns det ändå inte så jätte mycket att göra. Men jag ska ta och kolla på ett gammalt barnprogram. Ni vet Ozzy & Drix? Älskade det när jag var liten. Och igår började Rebecca prata om det så jag fick sån himla lust att leta upp några gamla avsnitt. Kollade på 12 stycken igår innan jag somnade. Så det kommer få bli mitt tidsfördriv nu på morgonen också.




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0