Love is crazy, so am I

Har ni sett hur vädret ser ut över denna veckan? Det verkar som om det ska bli lite kyligt igen. Väldigt tråkigt, men vi fick i alla fall sol i några dagar. Kanske blir det varmt till sommarlovet igen. Det skulle passa bra. 

Men eftersom att vädret inte kommer vara sådär jätte bra så ska jag ta och ladda ner ett tiotal filmer. Alltid bra att ha om man blir tvungen att spendera några timmar ensam hemma. Jag kommer inte rabbla upp hela listan på filmerna som jag ska ladda ner, men några är Step up, The backup plan, Running scared och Teenage dirtbag. Någon som har sett dom? De låg under genren romantik,  vilket inte är det jag väljer att kolla på i första hand. Men nu har jag fått flera tips om dessa filmerna så varför inte ge dom en chans ;)





Kommentarer
Postat av: Emelie

The back up plan är jättebra! Förutom att Jennifer Lopez är med i den..

2012-05-28 @ 16:36:28

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0