Hur skänker man bort kläder?

Jag skulle egentligen ha åkt till gymmet för ett träna lite. Men det visade sig nu att jag hade bokat ett Bodypump pass istället för ett CX pass. Så jag stannar hemma och kör på en vilodag istället.

Funderar fortfarande på hur jag ska göra med kläderna. Bloppis skippar jag nog i alla fall. För jag förstår mig inte på det där med frakt och sånt. Så antingen ger jag bort de till någon nära vän eller skänker bort kläderna. Men jag vet inte hur man gör när man ska skänka kläder heller. Haha. Lämnar man dom typ någonstans på gatan och väntar på att någon ska komma och hämta upp dom? Eller skickar man dom via posten?  Någon smart läsare som kan förklara? ;)




Kommentarer
Postat av: sara

Kolla facebook !!! <3

2012-05-13 @ 15:22:31
Postat av: Emmie

Jo, men det finns ju typ sånna här "boxar" som oftast står vid typ sopcontainrar (Öhh? hur stavas det?)Och där finns det typ två sorter, en för typ myrorna och en för typ unicef eller något

2012-05-13 @ 17:58:44
URL: http://chocolatenails.blogg.se/
Postat av: Aishha

Ge de till en nära vänn eller skänk bort de till en fattig land! Ahh jag vet it men jag skulle se om en vänn skulle vilja ha de om it de var slitna o trasiga! 

2012-05-14 @ 19:22:45

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0