Hemma igen

Jag tog ju bussen till Gustaf vid 11 tiden. Sedan visste jag inte hur man gick hem till honom, så han fick vägleda mig via sms. Hur som helst så hittade jag fram till slut.
Både han och jag blev lite förvånade när vi träffade varandra. Det var ju första gången. För han var lite mer än 180 cm, alltså längre än vad jag hade trott. Och jag var mycket kortare än vad han hade trott. Haha :p Det såg riktigt komiskt ut när vi stod bredvid varandra. Han var nästan tre huvuden längre!

Och så hade han två jätte söta hundar som inte hade något emot lite extra kärlek. Så jag satt och myste med dom ganska mycket också.
Det var tänkt att jag skulle bli hämtad runt fyra. Men jag stannade två timmar extra istället.


Tog bilden med mobilen


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0