Headlights on the highway

Godmorgon finisar!
Vaknade av att solen lyste in. Bästa sättet att bli väckt på enligt mig.
Det ser ut att bli jätte fint väder idag, så om några timmar kanske jag går ut och solar om det blir lite varmare. Annars tar jag nog en sväng förbi stan och möter upp min kompis Michael som är här i Göteborg i några dagar. Det var så himla längesedan vi träffades. Och vi har så sjukt många roliga minnen ihop från språkresan. Längtar verkligen tillbaka till England nu!


Eftersom att ingen var hemma och kunde göra frukost åt mig så slängde jag ihop en snabb smoothie. Den består mest av hallon, mango och lite banan. Mums! :D


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0