Fråga - Svar - Tips





Svar: Alltså, jag köper ju sånt jag tycker är snyggt. Om det är dyrt eller billigt spelar inte så stor roll. Men jag själv tycker oftast inte att det är så dyrt. Och ibland är det lite roligare att köpa dyrare kläder eftersom att det är mindre risk att man träffar på en massa andra med likadana plagg. Ibland hittar man ju en snygg tröja på H&M till exempel. Och vips så har inte bara en själv, utan hela sverige köpt den. Inte så jätte kul enligt mig. Men visst, jag kan börja tipsa om kläder som liknar mina, fast en aning billigare. Det är ju ni läsare som får bestämma vad vi ska blogga om för att det ska bli kul :)



De högst upp kommer från Ginatricot och kostar 349:-
Och paret under kommer från H&M och kostar 199:-
Så om man inte har lust att lägga ner så mycket pengar och ändå inkassera något snyggt så kan ju detta vara ett riktigt bra kap.


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0