Första och sista för dagen

Detta blir mitt enda inlägg för dagen.

Så fort jag kom hem efter skolan så la jag mig i soffan och somnade bums. Sedan vaknade jag av att Melissa steg in genom dörren.

Hängde med henne till Friskis och svettis där hon gymmar. Vi gick på ett jätte roligt gymnastikpass tillsammans. Men egentligen var det inte speciellt mycket gymnastik. Utan vi körde mest konditions övningar.

Jag ska bort nu i helgen. Så om ni vill att jag ska fixa några tidsinställda inlägg så får ni säga vad ni vill att jag ska blogga om. Annars får det blir en överraskning.


Jag tog på mig mammas gamla finklänning, men gjorde om den till en kjol. Och en av tröjorna som jag fick igår. Sedan piffade jag upp det hela med en liten rosett. Egentligen var det bara för att dölja den fula färgen på hårbandet, men jag fick väldigt många komplimanger för dagens frisyr. Jätte gulligt :)

(Köket är väldigt stökigt i nuläget. Det står flingpaket och sånt på hela diskbänken för att vi gör om lite just nu)

 


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0