Electrolux Ergorapido 2in1, värt att köpa?

Mitt rum blir dammigt så himla snabbt nu för tiden. För tyg drar ju typ till sig damm och jag har väldigt mycket tyg i mitt rum (Exempelvis min garderob). Så nu måste jag dammsuga minst varannan vecka. Det är något som jag inte alls är van vid eftersom att jag kanske dammsög mitt gamla rum 1 gång om året. Om inte ännu mer sällan. Så jag ska nog köpa en liten, smidig och samtidigt bra dammsugare. Hittade en på Elgiganten för 1490 spänn som verkar vara ganska bra. Får se om jag kanske kan få med mig pappsen dit på måndag. Annars kanske någon läsare har tips på dammsugare i denna stilen? Jag är själv inte så "erfaren" när det kommer till elektronik och sådant ;)

electrolux-ergorapido-2-in-1-vacuum-cleaner.jpgelectrolux-ergorapido-2-in-1-vacuum-cleaner-open.jpg


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0