Dagen med Alex (Bullen och Melissa)

Åh, hade så sjukt kul igår! Jag vet inte hur jag ska kunna förklara allt. Men jag försöker sammanfatta gårdagen så kort och snabbt som möjligt.

Strax efter att vi hade kommit hem från Elgiganten så ringde Alex och ville ses. Han var påväg hem från stan, så vi bestämde att han bara skulle hämta upp några filmer hos sig. Sedan skulle vi mötas någonstans.
Drygt en halvtimme senare låg vi i min säng och kollade på film. Även om vi kanske inte kollade på filmen så mycket. Men det var mysigt i alla fall. Och så låg vi och pratade ett bra tag innan vi kände att det blev alldeles för varmt. Så då ringde vi Bullen som kom och mötte oss vid studiegången. De köpte cigg och sedan satt vi ute och pratade en stund. (Observera att jag inte röker, men jag har inga problem med att umgås med sånna som gör det). Vid nio tiden började vi gå mot Partille för att följa Bullen en bit. Och när vi hade gjort det så gick vi hem till mig igen.
Väl hemma hos mig spelade vi COD tillsammans med Elliot en liten stund. Sedan gick vi och la oss i mitt rum igen.
Strax därpå tittade Melissa in. Så hon, jag och Alex gick ut en stund. Och så hände lite mer saker osv osv.
Han gick hem ungefär vid tolv tiden. Så det var därför jag inte hann blogga igår.




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0