Ångest

Jag får sån himla ångest. För jag ska ju inte färga håret rött någon mer gång. Inte på något år i alla fall. Utan jag tänker bli brunett igen. Men mitt hår är både slitet och ser ganska missfärgat ut. Sist jag klippte mig var nog förra sommaren. Och jag tycker inte att det är speciellt snyggt med utväxt. Så därför funderar jag på om jag ska färga håret mörkbrunt så att jag slipper vänta så länge. Vad skulle ni ha gjort om ni var jag ;) Väntat tills färgen "växte" bort eller färga håret brunt?


Orkar inte. Om man kollar bakifrån så ser man hur slitet mitt hår är.
Haha, och jag vet att min spegel är jätte smutsig. Ska ta och tvätta den nu ;)

Kommentarer
Postat av: Aisha 

O va spännande! Du kmr bli en brunnet! Bra val! Håret ser ganska slitet ut så färga den it brun för då slits det bara mer så låt det bara växa ut , så att du till sist får snygga röda toppar med ditt naturliga hår , det skulle jag göra! 

2012-05-18 @ 22:29:42
Postat av: Anonym

o va spännande! Du ska bli en brunnet! Bra val! Håret ser slitet ut så färga it den till brunt;( det kmr bli snyggt men röda toppar med ditt naturliga går som vi ser på bilderna så färga it till brunt låt håret sj växa ut , det skulle ja göra 

2012-05-18 @ 22:37:44

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0