Varför jag inte uppdaterat

Jag hade inte tid att blogga tidigare idag. I förmiddags skulle jag ner till Melissa och äta tårta eftersom att hon fyllde år förra veckan. Men hon var och åkte skidor då, så vi hade inte riktigt hunnit fira henne.

Efter det gick vi hem till mig, rakade benen och gjorde lite tjej saker. Sedan packade vi två väskor fulla med kläder och skor som vi sedan tog med ut i skogen. Och i skogen höll vi väl till i nästan 5 timmar. Vi tog en massa bilder bara för skojjs skull. Och så tittade vi på solnedgången som verkligen var jätte fin.

Det kanske låter lite trist, men jag försökte göra en kort sammanfattning, så jag skrev inte om alla små detaljer.
Nu har ni i alla fall lite koll på vad jag har gjort, och varför jag bloggat så dåligt.




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0