I kissed a girl and I liked it

Förlåt för dålig uppdatering.
Jag orkade bara inte blogga så mycket igår eftersom att jag inte kom på vad jag skulle skriva om. Och så kom jag hem ganska sent så jag satt inte så mycket vid datorn ändå. Därför blev det inga tidsinställda idag heller. Träffade förresten Ms. Norlin och Ms. Bucy på gymmet också. Dom skulle tydligen gå på något pass.
Snart kommer jag väl att sluta gymma där vid skolan eftersom att jag inte vill träffa på alla lärare!

Har precis varit med Melissa och ska snart göra läxor. Jag borde väl ta och kolla på några Big brother avsnitt om jag får tid över senare. För jag har missat snart 6 stycken.




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0