Tyck till!



Min blogglust är faktiskt bättre än någonsin. Säger man så? Haha, i alla fall. Så vad vill ni att jag ska blogga om? Jag kommer ju upp med mina egna idéer varje dag, men jag vet inte om ni tycker det jag skriver är intressant att läsa om. Bloggar jag för mycket eller för lite om något? Vill ni ha dagens outfit oftare? Tips, fler bilder, musik? Ska jag sluta blogga om något? Det är upp till er, ni bestämmer! :D Är det inte någon som tycker till så kommer jag ju antagligen fortsätta blogga som jag redan gör. Men det är ju kul att få höra andras åsikter också.



En sak vet jag och det är att jag måste ta en massa nya bilder. Ni har ju redan fått se en hel del bilder i repris! :(


Kommentarer
Postat av: "E"'s kompis

Ni ser väldigt bra ut. vad är ni mest nöjda med? vilken kroppsdel menar jag. säg 3 kroppsdelar som ni apsolut inte skäms över. Bra blogg!

2012-03-21 @ 10:26:47
Postat av: -||-

Offi du vann ju något pris när du gick i 6an för att du hade skrivit en saga. Kan inte du lägga upp den

2012-03-21 @ 10:36:25

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0