The hunger games

Jag vill se Hungerspelen. Och jag vill läsa boken.
Alla går och pratar om det nu för tiden. Och det var först förra veckan som jag fick reda på vad det handlade om. Innan hade jag gått omkring som en idiot och försökt att förstå vad Hungerspelen var för något. Ett spel?En sjukdom? Ett gäng? En tävling? Som jag hade funderat på detta. Och så dum jag kände mig när jag inte fattade någonting.

Så jag får väl se om jag får tid till att se den på bio så snart som möjligt. Annars kommer alla gå runt och prata om vad som händer i filmen, och då blir det ju inte så kul för mig som antagligen kommer stå där som en gapande fisk och inte förstå ett enda ord.

Har någon läsare kanske sett eller läst Hungerspelen? Vad tyckte ni i så fall :)
Hiss/Diss? Ros/Ris? Najs/Bajs?


Mongo.
Såhär var min reaktion när alla gick runt och pratade om något som jag inte förstod ett ord av!


Kommentarer
Postat av: kicki

Ofelia bra, gå och se den du kommer inte ångra dig :D <3

2012-03-26 @ 15:52:43
URL: http://kvickiis.blogg.se/

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0