Sovmorgon, wihu

God morgon!

Det är typ simprov  nu för dom som missade det förra gången. Och så får dom andra sovmorgon sålänge. Jag hade ju varit en av dom som missade sist, men nu fick jag reda på detta först idag eftersom att jag gick hem förra veckan innan vi fick reda på det. Så därför missade jag nu min andra chans. Men jag tar ju alltså inte 7an på största allvar. Pluggar aldrig till prov, anstränger mig inte på lektionerna. Rätt så lat med andra ord. Men jag klarar mig ändå mer än väl genom alla ämnen. Så varför lägga ner tid på att plugga när man ändå klarar av skolan.
Nästa år däremot, så tänker jag fokusera mer på betyg och sånt. Man vill ju kunna skaffa sig ett jobb och flytta hem ifrån någon gång ;)


Osminkad. Rufsigt hår. Snea tänder. Gulligt. Fast näe.


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0