Smoothie

Godmorgon bloggen!

Skulle egentligen träffa en kompis igår och idag, men det är inte så lätt när man bor 200 km bort... :( Så istället får jag väl sitta framför datorn hela dagen, eftersom min mamma är sjuk och inte orkar skjutsa mig. Nej men...

Får se vad jag hittar på. Funderar på att locka håret, jag älskar verkligen att pyssla och greja med håret, speciellt locka det, tycker att det är skit snyggt. Men det vet ni nog redan? ;)


Det fick bli hallon smoothie till frukost idag, kände inte riktigt för att äta något. Jag brukar nästan aldrig känna för att äta på morgonen men tvingar ändå i mig en macka, men idag kände jag verkligen inte för det...

Puss!

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0