random



• Melissa är den enda som har hört mig sjunga på riktigt, alltså typ seriöst.
 
• Min första riktiga idol var Robbie Williams, då var jag 6-7 år gammal och lärde mig nästan alla hans låtar utantill.

• Om jag inte hade fått heta Ofelia så hade det blivit Felicia. Hade jag varit kille så skulle jag ha fått heta Hamlet, Cesar eller Othello

• Många tror att jag har rökt. Men det har jag aldrig gjort och kommer aldrig att göra.

• Jag skulle jätte gärna vilja ha en minigris som husdjur.

• Ibland önskar jag verkligen att jag hade en storebror.

• Inom 5 år så vill jag träffa en person som också heter Ofelia.


Kommentarer
Postat av: Emmie

En minigris!!?

Själv vill jag ha en apa;)

2012-03-24 @ 10:04:38
URL: http://chocolatenails.blogg.se/

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0