Nu vart det fint i garderoben igen

Försökte få det lite fint i garderoben nu. Men som vanligt så räckte inte alla galgar till, trots att jag precis fått en massa nya. Så det blir väl att köpa ännu några galgar och kanske rensa ut lite gamla kläder så att nytt kan få ta plats.

Någon som vill ha lite kläder i så fall? Hihi :D



Nu väntar jag på att kycklingen ska bli klar. Jag älskar lukten av stekt kyckling. Tycker att det luktar godare än vad det smakar. Det var först för några månader sedan som jag insåg hur mycket jag avgudade lukten!




Jag vet att det ser ut som om jag har väldigt lite byxor, men det hänger 3 par på varje galge. Så det är mer än vad det ser ut!


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0