Med Ida

Ida hängde med mig hem idag. Första gången som vi faktiskt umgås utanför skolan, och det var grymt kul!
Jag förstår inte varför vi inte har gjort det innan. Detta ska självklart göras om.



Åkte i alla fall med henne till Hisingen där vi sedan skildes åt när vi åkte åt olika håll. Bussen var helt tom när jag skulle åka hem. Hur skönt som helst, så det var ju bara att koppla av till lite härlig musik. Sedan blev jag hämtad vid hållplatsen eftersom att jag inte hade lust att gå hem i kylan. Konstigt hur det kan bli så kallt på kvällen när solen ändå har varit framme och värmt hela dagen.

Jag glömde nästan bort att ta bilder, men när jag väl kom på det så vägrade Ida vara med på någon bild. Så det får bli en bild på den tomma bussen istället. Kul kul.



Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0