Leker med borsten

Ska hoppa in i duschen, fixa håret och göra mig iordning inför kvällen. Jag tänker gå och lägga mig rätt så tidigt ikväll. Det är ju alltid härligt att vara utvilad på morgonen när man ska upp och pallra sig iväg till skolan.
Men nu har det börjat ljusna redan vid 6-7 tiden, så man blir automatiskt piggare när man ska gå upp. Himla grymt! Bara två månader kvar tills jag ska färga håret igen också. Senast jag gjorde det var nog innan jullovet, om jag minns rätt. Jag har försökt låta det vila ett tag nu. Att färga håret sliter ju rätt så mycket, så det är inte bra att göra det allt för ofta. Tänk vad grymt det hade varit att ha vinrött hår naturligt. Man kan ju alltid önska ;)




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0