Last friday night...

Har inte hunnit berätta om vad som hände när vi sov över hos Kelly. Ska försöka berätta lite kort om vad som hände;

Först gick vi och hyrde film och köpte lite godis direkt efter skolan, sen gick vi hem till Kelly. Vi prövade att äta kanel (har film på det, kan lägga upp det sen om ni vill), och så hade vi damp...(?) Sen kom Louise, så vi började göra maten. Efter det kollade vi på tv. Sen gjorde vi en jävligt kul grej som vi egentligen inte borde gjort, men som sagt, det var kul. :P  Sen så satt vi och pratade ett tag och så. Sen kollade vi på den ena filmen vi hyrde, och den var faktiskt helt okej, ett dåligt slut bara... Ni kanske har sätt den, John Tucker most die? Efter det satt vi och pratade, spelade, ringde...

Klockan 6 på morgonen, satte vi på den andra filmen vi hyrde, men jag tror inte att någon såg klart den, för alla somnade mitt i filmen. Vi sov väldigt trångt och obekvämt eftersom alla sov där de inte skulle.... För vi hade bråkat EN TIMMA om vem som ska sova vart och på vilken madrass, och till slut sover ingen på sin plats, haha!

Det som förstörde dagen/kvällen för mig var att jag fick jävligt ont i magen att jag nästan höll på att gå hem, men det ville jag såklart inte så jag fick lite tabletter så att jag blev bättre, men mådde ändå skit när vi vaknade, vilket jag tror att alla gjorde eftersom att vi bara som en timma, och det kan också bro LITE på en annan sak....
Väldigt kul kväll annars!!


Kaffeshoot. Ueeww! Äckligt var det, haha!




Filmerna och ''det goda''. ;)

Tog tyvärr inte så många bilder, men ni får ta och nöja er med det.


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0