Idag; Fredag

Min mobil funkar igen som tur är. Höll på och dö, min mobil är liksom som mitt lilla barn. Visste inte vad jag skulle göra, men eftersom att jag är smart så fick jag upp den. ;)

Idag efter skolan gick jag och Kelly o fika. Efter det satt vi och prata ganska länge, så länge att de som ägde caffet sa att de skulle stänga, haha. Sen gick vi till henne och satte oss ute på hennes studsmatta och pratade och gjorde lite annat kul. ;) Skulle sova över, men eftersom att jag ska iväg imon till en liten stad och träffa en person så kunde jag inte. :/


Fika! Kellys cola och cokosboll i bakgrunden.


Hade inte värdens finaste min :P


Fångade denna snygga bilden på kelly!


Kommentarer
Postat av: Kelly

Du som e smart....

Skulle inte tro de:)

Du kan ju inte ljuga!!!!

2012-03-30 @ 22:11:03

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0