I wish..



Kalla mig töntig men något som jag ser fram emot hur mycket som helst är att få tandställning! Jag tycker att det ska bli skit härligt att äntligen få raka och fina tänder. Och dessutom så är det jätte gulligt. Jag skulle nästan kunna tänka mig att ha det som ett slags smycke, haha ;) Men det är ju nästan ett år kvar tills min lilla önskan uppfylls. Aja, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.

Jag minns hur det var när jag räknade ner alla dagar tills jag skulle åka på språkresa. Det gick så himla fort, och jag har nästan svårt att förstå att det faktiskt är över redan.


 Något som jag själv tycker är lite konstigt är att under åren som gått så har jag fått en massa gulliga komplimanger för mina knasiga tänder. Det är väl kul, men jag förstår inte vad som är så fint eller gulligt med dom. Jag vill ju själv bli av med dom så snart som möjligt! :p




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0