Familje shopping

Åkte iväg till Kungsmässan med familjen igår för att kolla på lite nya kläder till Elliot som bokstavligt talat aldrig hänger med och shoppar. Han behövde nämligen några nya byxor eftersom att han vuxit så på längden under den senaste tiden. För bara några månader sedan var jag flera centimeter längre än honom, men nu är jag plötsligt kortast i familjen.

Under tiden som dom andra gick runt och tittade på byxor så passade jag på att köpa lite saker till mig själv också. Men alla affärer stängde kl 17, så jag hade inte så jätte mycket tid på mig. Lite otur eftersom att det var så mycket mer som jag ville ha. Men jag får ta en sväng förbi Nordstan snart när jag har tid istället.




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0