Euphoria

Satt och tittade på Melodifestivalen med familjen igår. Och jag tycker verkligen att rätt låt vann! Loreen var ju grym, även om dansen såg lite halvfjollig ut. Vad var det hon gjorde med armarna egentligen? Haha.
Jag tyckte faktiskt lite synd om Danny ett tag också. Andra året i rad som han kommer på andra plats. Han måste ju vara jätte besviken. Men han får väl komma tillbaka nästa år med en ännu bättre låt. Det handlar ju om att aldrig ge upp.

Gick i alla fall och la mig några timmar efter att Mello var slut. Och nu imorse så vaknade jag någon minut över 7 av att solen lyste in så starkt genom fönstret! Usch, hatar att vakna så tidigt på en helg. Man kan ju inte ens göra någonting. Att ringa någon vore väl omöjligt eftersom att alla ligger och sover just nu. Så jag har i alla fall bett mamma göra pannkakor. Det var så längesen jag åt det, och jag blev bara så sugen helt plötsligt. Tur att man fortfarande bor hemma med föräldrarna då ;)






Kommentarer
Postat av: Aisha

Aa:D verklingen ! <3

2012-03-12 @ 12:10:50

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0