En hemlighet

Tog en sväng förbi någon "special" affär efter skolan idag. För jag behövde kolla upp en grej angående mina vader. Det är nämligen så att jag får jätte jätte ont i dom när jag både går och springer, och så har det varit i flera år. Nästan ingen vet egentligen om det. Men det är för att jag inte går och klagar för att jag får ont. Jag menar.. bara för att jag klagar så gör det ju inte saken bättre. Och jag tror inte att någon skulle orka vara med mig om jag gick och gnällde hela tiden. Så därför biter jag ihop helt enkelt. Men jag fick en tid nästa vecka då jag skulle komma tillbaka och försöka fixa till problemet en aning.




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0