Dinner

Har varit på middag hos mormor och morfar. Åt jättegod lax! Jag älskar verkligen fisk, skaldjur och sånt. Kräsen är jag verkligen inte. Nästan all mat kan gå ner. Till efterätt blev det mormors hembakade äpplepaj. En riktig kock är hon ;)
När vi hade ätit upp så kände jag mig så himla proppmätt. Och när jag är så mätt så blir jag oftast trött. Haha, vet inte varför. Det kanske inte bara händer så med mig.
Jag låg i alla fall och vilade en stund innan jag bestämde mig för att gå hem. Och när jag väl kom hem så dröjde det inte många minuter innan Melissa dök upp. Så vi gick ut på en promenad eftersom att vi hade så himla mycket att prata om.





Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0