Varför landa när jag flyger fritt

Jag råkade somna någon timme innan Bodypump passet började. Men som tur var så blev jag väckt av pappsen. Så vi hann precis kan man väl säga. Det var som vanligt jätte kul, och min favorit tränare var där och höll i passet. Sedan var Casper också där, ni vet sångaren i det gamla bandet Arvingarna som var kända för typ 15 år sedan (?). Han gör hela passet så mycket roligare med sina sjuka kommentarer, haha :D
Nu ska jag fortsätta skriva på min berättelse och sedan sätter jag nog på en mysig gammal film. Somnar mycket lättare om jag har kollat på film innan. Ni kanske har tips på några bra filmer? :)





Kommentarer
Postat av: Aisha

Bedtime story eller en princessas dagbok 2

2012-06-04 @ 20:10:00
Postat av: Anonym

hur många sidor har du skrivit? :D

2012-06-04 @ 23:14:42

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0