Standing in my rain

Igår kväll när det regnade som mest bestämde jag mig för att gå ut och ta en promenad. Älskar ju regn! Lite osmart att jag inte klädde mig så bra bara. Jag hade på mig shorts, en vanlig tröja och en jeansjacka. Plus ett par låga stövlar som inte alls var vattentäta. Efter en halvtimme var jag alldeles genomvåt. Mina hörlurar började knastra eftersom att det hade kommit in vatten i dom och jag hade stora pölar i mina skor. Så ett tag gick jag runt barfota så att skorna skulle få torka lite.
 
Jag kom hem strax innan elva. Slängde av mig alla blöta kläder och bäddade ner mig i sängen.
 
Bjuder på en charmigt ful bild som Ida tog på mig för ett tag sedan ;)
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0