Sommarlov

Idag var det äntligen skolavslutning för min del. Men som vanligt orkade jag inte göra mig speciellt fin. Så jag drog på mig ett par tajta byxor, en vit tröja och svarta stövlar. Kan visa bild senare.
För jag själv tycker inte alls att det är stort att sluta 7an. Däremot om niorna är lite uppklädda förstår jag. Man ska ju trots allt sluta skolan och börja på gymnasiet. Så när jag går ur nian och tar studenten kommer jag antagligen vara lite uppklädd. Men tills dess kan det lika gärna kvitta ;)

Avslutningen var lite mer än 1 timme lång. Rektorn höll tal mer än halva tiden. Så var det några som uppträdde och lite sånt. Efteråt kändes det så himla tråkigt att säga hejdå till alla. Många kommer man ju inte träffa på hela sommarlovet. Men jag ska försöka hinna träffa så många som möjligt. Två månader utan några vänner är ändå en väldigt lång tid.


Jag tog nästan inga bilder. Lite synd, men jag var så upptagen med att ge hejdå-kramar till alla goa vänner.


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0