Skolavslutning

Tänk att det knappt är två veckor kvar till sommlovet, fy fan vad skönt!

Jag slutar näst nästa onsdag och jag har knappt bestämt vad jag ska ha på mig på avslutningen. Folk lägger upp bilder på vad de ska ha på sig och så, och då känner jag att jag måste ta och köpa något snart.
Jag tänker inte ta på mig någon klänning som jag tror att de flesta kommer att ha, utan jag kör på en snygg topp och shorts om det är varmt.
Jag ser inte avslutningen som en jättestor grej, speciellt inte om man bara slutar 6an, 7an eller 8an. Jag tycker att det är en annan sak om man slutar 9an, då tycker jag att man kan göra sig lite extra fin, för då slutar man ju ändå skolan. Jag tycker att folk överdriver lite när de har på sig klackskor, jättesnygga klänningar och extra mycket smink.

Detta är vad jag tycker iallfall, vill man göra sig lite extra fin så får man göra det såklart! ;)
Vad tycker ni? Kommer ni att göra er extra fina inför skolavslutningen?



Jag kommer ha på mig något liknande. Inte exakt de färgerna, men något sådant. Och så kommer jag såklart ha på mig byxor, det blir antingen short eller jeans som sagt, får se vad vädret tillåter.

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0