Sjukling

Idag efter skolan så mötte jag Melissa vid kompassen. Vi gick runt och tittade i lite affärer. Topshop, Zara och några andra. Sedan gick vi till en av mina andra favoritaffärer (Kommer upp ett inlägg om den lite senare). Jag fick med mig tre tröjor, varav en som Melissa ska få. Hon kände sig nämligen lite sjuk. Tror att hon hade fått halsfluss. Så därför ville jag vara lite extra snäll och ge henne en liten present.



Den nedersta tröjan är lite blöt på bilden eftersom att jag lånade ut den till Melissa.
Och så tvingade jag på henne min stora jeansjacka eftersom att hon skakade som en blöt hund. Jag har ju själv aldrig haft halsfluss så jag vet inte hur det känns.



Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0