Resturang

Slutade strax efter 11 eftersom att sista lektionen var inställd. Men jag umgicks lite med Amanda och några andra så jag var hemma vid halv ett ungefär. Sedan gick jag och satte mig framför datorn och laddade ner en gammal fakta film om dinosaurier och andra förhistoriska djur. Älskade den när jag var mindre, även om jag kanske inte förstod handlingen så bra. Somnade i alla fall och vaknade upp två timmar senare.

Framåt kvällen när mamma kom hem så åkte hela familjen till en Italiensk resturang tror jag. Hela familjen valde varsin kötträtt. Det var kanske inte någon höjdare direkt. Känns som att man hade kunnat få lika god, om inte godare mat hemma. Jag brukar inte vara speciellt kräsen när det gäller mat. Men kött är jag ganska petig med.


Elliots dessert. Så orättvist att han kan äta hur mycket som helst och ändå bara bli smalare och smalare. Haha :p Men det blir ju ofta så för killar när dom kommer i puberteten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du några tips att ge när man ska skriva en berättelse?^^

Tacksam för svar! :D



2012-06-10 @ 00:14:23

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0