Börjar uppdatera bättre imorgon

Hej på er!
Har inte orkat blogga eftersom att jag har haft så himla mycket att göra. I tisdags var jag med Louise och Sassa som sov över. Vi köpte pizza och dricka, sedan hyrde vi två filmer också. När vi skulle gå och lägga oss var det så himla varmt, så Sassa och Louise gick ut och sov på balkongen i några timmar. Jag lyckades somna där inne trots värmen. Vi vaknade och åt frukost. Sedan somnade Louise när vi satt och kollade på tv. Och strax därpå gick båda hem. Resten av onsdagen hade jag också fullt upp.
 
Idag åkte jag hem till Felix vid 12 tiden. Vi låg och kollade på film, kommer inte ihåg vad den hette men bra var den i alla fall. Sedan pratade vi en stund och så låg vi och myste. Jag somnade och vaknade upp en halvtimme senare skulle jag tro. Och så gjorde vi lite annat fram till fem tiden då jag blev hämtad eftersom att han skulle få gäster.
 
 Några bilder som Sassa testade att ta med min kamera
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0