Kort om gårdagen - del 1

Igår på förmiddagen började jag smsa med Ida. Vi bestämde att vi skulle träffas hemma hos henne. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Så jag var hemma hos henne 20 minuter senare. Vi gjorde oss iordning på någon timme, sedan åt vi lunch med hennes bror och därefter gick vi för att kolla på en klänning till henne.

När vi hade gått igenom en massa affärer utan att hitta någon snygg klänning så åkte vi hem till mig. Vi låste in oss på mitt rum med varsin skål frukt och satte oss framför datorn. Sedan fick jag ett sms från Bullen, så vi gick för att träffa honom. Vi snackade lite i knappt en kvart. Och när vi skulle gå hem fick jag syn på John, Tim och tre andra som jag inte kände. Så jag stannade och pratade med dom. Och så åkte John iväg på sin moped så jag och Ida bestämde oss för att stanna kvar med Tim och dom andra.  




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0