Kvällens planer

Ikväll när killarna i familjen ska kolla på fotboll så tänkte jag och mamma gå på bio. Jag tycker ändå att det är så tråkigt att kolla på när Sverige spelar. När det kommer till sport så finns det inte speciellt många länder som Sverige kan slå.

Vi har köpt biljetter till Snow white and the huntsman. Den verkar vara riktigt spännande, men jag ska inte ha jätte höga förväntningar i fall att filmen visar sig vara sämre än vad jag först trodde. Kanske är det någon läsare som har sett filmen och kan dela med sig av sina åsikter? Jag tycker om att vara lite förberedd när det gäller nya filmer. Någon mer som känner så? :)




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0