kort om gårdagen - del 3

När Ida hade gått på bussen så gick vi tillbaka till torget där vi först träffades. Sedan gick vi bort till gräskullarna där vi mötte John på sin moppe för fjärde gången. Så stannade vi och pratade med honom ett bra tag innan han åkte hem.

Sedan började det regna så mycket att alla bestämde sig för att gå hem. Jag ringde därför mina föräldrar som kom och hämtade mig. Väl hemma satte vi på en skräckfilm. The woman in black har jag för mig att den hette. Inte så jätte läskig, men rätt så bra ändå. Och vid 2 tiden gick jag och la mig.

Jag vet att mina sammanfattningar blev ganska dåliga, och kanske inte så korta eller detaljerade. Men kände att jag var tvungen att blogga lite om det så att ni fick veta varför jag inte hade tid att blogga igår ;)


Bara för att jag inte hade någon annan bild att lägga upp...


Kommentarer
Postat av: ebba

hoppas du får en riktigt bra söndagskväll :)

2012-06-10 @ 21:28:22
URL: http://ebbalinneaa.blogg.se/

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0