Kort om gårdagen - del 2

Jag och Ida var båda fyllda med en massa energi. Så ingen av oss kunde sluta prata eller skratta.
När vi kom till några gräskullar bestämde vi oss för att rulla ner. Tim, Jesper, August och Christian (Som vi fått reda på att de hette) stod längst ner och tittade på. Och när vi nått slutet av backen kunde vi knappt hålla balansen. Ida gav mig en rak höger av misstag så jag tappade balansen och föll baklänges och strax därefter låg hon bredvid. Men det slutade med att vi fortsatte skratta.

Så gick vi till en massa andra ställen och hade sjukt kul.
Träffade Wictor en stund också så vi bytte några ord med honom.

Vid nio tiden gick vi hem till mig för att hämta Idas jacka. Sedan hängde vi med henne till busshållplatsen.
Där mötte vi en urgullig liten kille. Har för mig att han var sex år. Så vi pratade lite med honom tills bussen kom.


På bilden försökte Ida få killarna att skratta lika mycket som vi gjorde. De skulle hålla varandra i handen och sedan skratta i kör. Det gick väl sådär, även om jag själv tyckte att det var jätte kul ;)


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0