Klättring

Vi kom fram strax innan sju. Åt lite middag tillsammans innan jag och Elliot gick ut. Vi klättrade upp i det gamla vanliga berget, både för att det är något vi alltid gör ni vi kommer hit och för att jag ville ta lite bilder.
 
Sedan fick jag syn på ett rådjur som jag ville få en bild av, så vi försökte ta oss lite närmare. Men rådjuret sprang bara iväg, vilket kanske inte var så konstigt. Vi kom i alla fall till ett nytt berg. Så vi försökte komma på vilken väg man skulle kunna ta för att komma upp. Efter ett tag träffade vi en gammal man som visade oss den enklaste vägen. Sedan gick vi hem.
 
Vi avslutade kvällen med en film. Arn, den bästa svenska krigsfilm som någonsin gjorts skulle jag tro ;)
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0