Kådisar på ett roligare sätt



En sjukt bra affär som finns i Göteborg (Kanske finns på andra ställen också) är Kondomeriet. Det är en hur mysig liten butik som helst. Jag var där idag med Melissa. Och det finns inte bara kondomer och preventivmedel. Utan söta underkläder, strumpor och leggins, skämtsaker, hudprodukter och en hel del annat.
Sedan kanske en del skäms över att gå och köpa kondomer osv. Men be personalen om hjälp bara. Dom är jätte gulliga. Och så finns det en hylla med massa olika kondomer som man kan plocka själv. Typ som plockgodis ;) Det blir ju genast mycket roligare.
En lite tråkig sak är att man måste vara 16 år. Men då kan man ju bara be en färälder eller en äldre kompis att "köpa ut". För mig gick det dock jätte bra när jag skulle betala. Inga frågor om ålder eller så. Ni kan ju alltid testa att betala själva om ni är yngre.



Om man väljer att plocka själv så kostar kondomerna 8:- styck. Annars kan man köpa 20 för 150:- som jag gjorde :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

har du tänkt på att precis alla i hela världen kan läsa det du skriver på internet? du borde vara försiktig min vän om att ge ut personlig information. Speciellt när du är så ung, ta hand om dig :)

2012-06-02 @ 00:05:00
Postat av: Anonym

Men ska du ha sex med kondomerna? Eller har du redan haft det? Bra tips men va försiktig när du har sex för du vill ju it bli gravid? ;D

2012-06-02 @ 12:43:34

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0