Idag kommer aldrig mer igen

Minns ni för någon vecka sedan då jag skrev att Melissa hade fått halsfluss? Jag tror nästan att hon har smittat mig. Jag känner mig alldeles utmattad, ögonen bränner, halsen gör ont och jag måste anstränga mig för att kunna svälja. Nu låter det nästan värre än vad jag upplever det. Ville bara att ni skulle veta om detta så att ni förstår varför jag kanske inte uppdaterar så bra för tillfället. Men fortsätt titta till bloggen så märker ni när uppdateringen blir som vanligt igen. Ni är bäst!


Jag frös något fruktansvärt imorse. Så därför kände jag inte för att ha kjol på mig. Det blev kanske lite tråkigt, men ibland får man väl klä sig lite trist.


Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0