Halva mitt liv

Denna veckan har jag nästan bara varit i stan. Har åkt dit alla dagar förutom fredag. I måndags var jag där med min mentor. I tisdags åkte jag till stan med Linnea, onsdag tsm med min mamma, samma på tors, och idag var jag i stan igen, haha så man kan säga att jag har köpt en hel del ;) Får se om jag orkar lägga upp allt.

Är det bara jag som blir sjukt mycket gladare och känner att veckan varit skit bra när jag precis shoppat...? Haha


Allt detta köpte jag IDAG. Allt annat jag köpt i veckan ligger redan i garderoben ;)

Som ni kanske ser så har jag flera påsar från samma affär och det är för att jag går ''fram och tillbaka'' hela
tiden. Det jag menar är att jag köper en tröja, och så ser jag en annan tröja som jag inte riktigt är säker på ifall jag ska köpa, så jag går till en annan affär och kollar ifall jag kan hitta något''finare'', men hittar inget och går tillbaks och köper den. :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att jag såg dig idag faktiskt.. Jag älskar att shoppa och jag känner mig också glad och sådär, men jag har inte så mycket pengar som jag kan slösa.. och det är tråkigt xP

2012-06-09 @ 22:17:31

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0