Fullt upp

Igår gjorde jag ingenting fram till klockan sex. Jag tänkte gå och lägga mig i hopp om att vakna upp frisk nästa dag, men då fick jag en massa samtal från Lollo och Alicia. Så vi bestämde oss för att träffas.
Jag hoppade snabbt in i duschen och fräschade till mig lite. Sedan kom dom, så de fick vänta på mitt rum medans jag bytte om och så.
Så gjorde vi lite knasiga saker inne på rummet och sedan gick vi ut. Vi gick till Sävedalen för att se om någon var ute, men eftersom att det regnade så fruktansvärt så var det nästan helt öde. Endast ett par småbarn var ute i regnet. Vi hängde lite på en skola och sedan gick vi tillbaka hem till mig.

När vi kom hem till mig mötte vi Melissa. Så hon "joinade" oss. Vi satte på tv:n och såg att Summerburst var igång. Så vi hade en egen liten fest i vardagsrummet. Och lite senare när vi hade tröttnat på det så gick vi upp på mitt rum och gick in på chatroulette. Satte på lite go musik och fortsatte dansa.

Vid elva tiden var vi så varma och utmattade så vi gick ut en liten sväng igen. Och efter ett tag var alla tvungna att gå, så jag följde Alicia och Louise hem. Men vi stannade till på vägen några gånger och gjorde lite annat.






Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0