Busy

Igår på förmiddagen åkte jag och mötte Ida i stan. Vi gick runt i några affärer och tog en liten fika. Sedan skulle vi åka hem till henne. Och på vägen gick vi förbi någon indisk resturang som vi blev lite nyfikna på. Så vi gick in för att titta. Där inne var den en hel bunt med killar, och en av dom följde typ efter Ida. Han ställde frågor och sånt men hon bara gick iväg och gav mig en massa allvarliga blickar. Men jag själv kunde ju knappt hålla mig för skratt.

När vi kom hem till henne så satte vi på hög musik och klättrade ut på taket. Sedan satt vi där och pratade i solskenet. Så himla mysigt, men samtidigt lite läskigt eftersom att det var så högt ;)
Och så plattade vi håret, målade naglarna och gjorde lite annat mysigt.

Blev hämtad framåt kvällen och när vi kom hem så grillade vi som vanligt. Sedan kom Melissa upp och så var jag med henne resten av kvällen.




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0