Balla creepers

Idag var det sista riktiga skoldagen för min del. Och dessutom fick vi sluta tidigare eftersom att sista lektionen var inställd. Så jag åkte in till stan och mötte mamsen. Sedan tog vi en sväng in på Shock och köpte ett par Creepers. Äntligen :D Och så slipper jag oroa mig över att någon annan i familjen ska använda dom eftersom att jag är den enda som tycker dom är snygga.


Ska iväg och kolla på Elliots fotbollsmatch nu. Men jag bloggar mer när jag kommer hem. Minst 2 inlägg till kan jag lova att det blir.


Kommentarer
Postat av: M

Funderar på att köpa såna, så skulle du kunna vara så gullig och svara på några frågor?



Hur mycket kostade dom?

Är dom svåra att gå i?

Känns dom tunga när man går?

Är dom stora eller små i storleken?



Tack för att ni skriver en så bra blogg <3

2012-06-12 @ 16:10:03

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0